Den evinnelege Preikestolen

jul 2, 2019 | Framside, Nyhende, Ryfylkealliansen

Kva hadde Norge vore utan Preikestolen? Ja, denne turistmagneten i Ryfylke, som er blitt ikonet for både lokal, regional, nasjonal og internasjonal satsing. 300 000 menneske gjekk til Preikestolen i fjor, endå fleire såg den frå sjøen. Og nå er det full rulle og toppsesong igjen, ikkje berre for Preikestolen men heile Lysefjorden. Reisemål Ryfylke og Region Stavanger er det me kallar RÅ på å profilera Ryfylke, Lysefjorden og Preikestolen. Du tar vel turen inn i fjorden i sommar? Det er framleis god plass, og masse å oppleva. Bli inspirert til å ta turen, med desse filmane:

https://www.regionstavanger-ryfylke.com/top-attractions/preikestolen

God fjord- og vandresommar!

Arkiv

Relaterte innlegg

Merkevareprisen Ryfylke 2019 er tildelt Ryfylke Fjordhotel

Merkevareprisen Ryfylke 2019 er tildelt Ryfylke Fjordhotel

Erling og Tina Cosette Asbjørnsen på Ryfylke Fjordhotel blei tildelt Merkevareprisen Ryfylke 2019 på Ryfylkealliansen si storsamling, Arena Ryfylke, tysdag 5. november. Det er ofte godt å vera to i lag når ein kastar seg ut på djupt vatn og satsar monaleg. I så måte...

Pilt-Ola prisen for 2019 til Magnhild Meltveit Kleppa

Pilt-Ola prisen for 2019 til Magnhild Meltveit Kleppa

https://www.youtube.com/watch?v=Ylqoj3rSgBE&t=94s Tysdag 5. november mottok Magnhild Meltveit Kleppa årets Pilt-Ola pris. Prisen blei stifta av Ryfylkealliansen i 2016. Tidlegare er den gjeven til Jon Arne Helgøy og Bjørn Moe. Meltveit Kleppa fekk prisen om bord i...

Kven vinn Pilt-Olaprisen i år?

Kven vinn Pilt-Olaprisen i år?

Pilt-Ola-prisen er ein pris i Pilt-Ola si ånd, der ein set fokus på verdiar, visjonar og strategiar Pilt-Ola, Ole Olsen Sangesand, blei kjend for. Ryfylkealliansen delar ut prisen årleg. I fjor var det Bjørn Moe frå Suldal som vann prisen. Året før, i 2017, var det...

Pin It on Pinterest

Share This