Lokalavisene i framgang

sep 29, 2020 | Framside, Nyhende, Ryfylkealliansen

Avisene i Ryfylke er populære. Det er store smil å spora i redaksjonane til Strandbuen, Øyposten og Suldalsposten om dagen.

– Me har størst framgang av alle i avisene i Rogaland, slår redaksjonen i Øyposten fram.
Påstanden er for så vidt rett, om ein reknar framgang på abonnentar i prosent. Sjølv om både Stavanger Aftenblad og Sandnesposten kan skilta med større framgang i tal abonnentar, er 17 prosent auke i Øyposten øvst på prosentlista. 223 fleire abonnentar til 1539, er noko redaktør Rune Nedrebø jublar over.
– Dette er ei gledeleg utvikling for avisa vår, som kjem av hardt og målretta arbeid for å laga ei best mogleg avis, seier Nedrebø.

Størst i indre Ryfylke
I redaksjonslokala på Sand, er jubelen minst like stor blant dei tilsette i Suldalsposten. I den interne konkurransen med avisa Ryfylke i Sauda, er nå Suldalsposten størst med 2278 abonnentar, fire fleire enn Ryfylke – som sjølv har ein svak tilbakegang.
Etter fleire år med nedgang i tal på abonnentar, kom det 66 fleire for Suldalsposten første halvåret i år. 
– Lesarane våre har tatt godt imot vår nye nettløysing, og me ser at folk er svoltne på ferske, lokale nyhende, seier ein godt nøgd redaktør, Esther Moe.
Suldalsposten gjekk i mai over på ny nettløysing og eit samarbeid med avisa Agder om denne. Det har mellom anna gitt avisa ein lenge etterlengta app, med moglegheit for pushvarslar som gir abonnentane siste nytt rett i mobilen.

Strandbuen aukar kraftig
Storebror av lokalavisene i Ryfylke, Strandbuen, har bikka 5000 abonnentar når det gjeld det såkalla opplagstalet, som Landslaget for lokalaviser presenterte denne veka.
– 5041 abonnentar er 127 fleire enn for eit halvt år sidan, smiler redaktør Jens Bjørheim.
Nettavisa har nå 4400 daglege lesarar, som er meir enn 2000 fleire enn for eit år sidan. Bjørheim fortel at Amedia si overtaking av Strandbuen har medført ei vesentleg kursendring i avisa.
– Det har vore ei auka digital satsing, der det er blitt lagt mykje større vekt på nettavisa enn før. Dette tar lesarane godt imot, understrekar redaktøren i Strandbuen.

Arkiv

Relaterte innlegg

Merkevareprisen 2020 til Ryfylke bakeri og konditori

Merkevareprisen 2020 til Ryfylke bakeri og konditori

Ryfylkealliansen deler kvart år ut Merkevareprisen Ryfylke til ei verksemd som har utmerka seg ved å bidra til å løfta Ryfylke opp og fram.Merkevareprisen Ryfylke 2020 er tildelt Ryfylke bakeri & kondititori. Prisen i år går til ei verksemd som har løfta fram...

Pilt-Ola prisen for 2020 til Jan Terje Vignes

Pilt-Ola prisen for 2020 til Jan Terje Vignes

Han tenkjer stort og kan 10-gongen. 3000 kvadratmeter drivhus er blitt til 30 000 kvadratmeter. Tomatgartnar Jan Terje Vignes frå Finnøy er tildelt den gjeve Ryfylke-utmerkinga Pilt-Ola prisen. Fylkesordførar Marianne Chesak delte naturlegvis ut prisen i veksthuset...

ARENA RYFYLKE 2020

ARENA RYFYLKE 2020

Sjå årets digitale Arena Ryfylke her! Kven vinn Pilt-Ola prisen? Kven får årets Merkevarepris? Det blir gjester i studio, møte med quizvinnarar, og sjølvsagt konkurranse! Følg godt med på sendinga og send inn svar på Ryfylkenøtter etterpå! (Oppgåve og link til...

Pin It on Pinterest

Share This