Suldal i hundre

okt 1, 2020 | Framside, Nyhende, Ryfylkealliansen

Ny klatrepark, annleis andeløp, digitalt haustshow og ein handelsstand som lokkar med hundrevis av tilbod. Suldølingen ligg så visst ikkje på latsida i haustferien.

Suldal i 100. Det er overskrifta når handels- og opplevingsnæring går saman om eit spennande program i Suldal generelt og Sand spesielt. Fastbuande og gjestar blir lokka med hundrevis av tilbod.
– Me ønskjer alle velkomne til å bruke butikkane våre, naturen vår og tilboda me har har lokalt, seier prosjektleiar i Suldal Vekst,  Marit Larsen.
Generelt gjennom haustferien er det mange gode tilbod i kampanjen Suldal i 100. Her er det varer til ein hundrelapp, eller kupp der ein sparer 100 kroner på eit produkt. Ein kan også få med seg topptur til Vardaheia i Erfjord med ei treningsøkt i 100, redesign av gamle klede som truleg har 100  nye leveår framfor seg, kinofilmar, utstillingar og Vill i vatn-arrangement i Suldal Bad. Laurdag 10 oktober blir det ungdomsarrangement som Suldal ungdomsråd og Suldal Røde Kors Røff arrangerer. Her blir det Diskobading i 100 for dei mellom 8 og 18 år.
Og dei unge skal verkeleg få boltra seg. Måndag 5. oktober opnar blant anna ordførar Gerd Helen Bø den nye klatreparken i Sand sentrum. Det er Rampline frå Talgje som har utvikla klatreparken som legg opp til motorisk trening og balanseapparat for dei yngste. Klatreparken ligg i hjarta av gatebildet på Sand.

Andeløp og haustshow
Handelsstanden på Sand tar smittevern på alvor, og ønskjer å laga til fleire små møtearenaer for publikum denne haustferien. Eit av høgdepunkta er Røde Kors som arrangerer eit digitalt andeløp med flotte premiar. Sjølve andeløpet blir også sendt live på Suldal Bad, der badegjestane kan følgja ekstra godt med på kva and som vinn fram i konkurransen i bassenget. Inntektene av andeløpet går direkte til Suldal Røde Kors som er ein viktig ressurs i arbeidet med beredskap og tryggleik i Suldal, både i fjellet og på fjorden.
Butikkane på Sand viser dessutan fram årets motar og trendar i eit digitalt moteshow, som blir publisert på FB-sida, Sand i Suldal på kvelden fredag 2. oktober. Her er det inspirasjon om sko, klede og trendar for både dei yngste og dei litt eldre.

Held fram god trend
Reiselivsbedrifter og handelsnæring i Suldal er på offensiven etter ein god sommar. Mange besøkjande gjorde at «koronasommaren» ikkje blei så gale som frykta.
– Det var mange nordmenn på tur i juli. God aktivitet på serveringsstader og butikkar. Hyttefolket har vore aktive og mange har godt både korte og lange turar i Suldal. Nå gler me oss til ein aktiv haustferie. Velkomen til oss, legg Marit Larsen i Suldal Vekst til.

Programmet for Suldal i 100 finn du her.

Arkiv

Relaterte innlegg

Merkevareprisen 2020 til Ryfylke bakeri og konditori

Merkevareprisen 2020 til Ryfylke bakeri og konditori

Ryfylkealliansen deler kvart år ut Merkevareprisen Ryfylke til ei verksemd som har utmerka seg ved å bidra til å løfta Ryfylke opp og fram.Merkevareprisen Ryfylke 2020 er tildelt Ryfylke bakeri & kondititori. Prisen i år går til ei verksemd som har løfta fram...

Pilt-Ola prisen for 2020 til Jan Terje Vignes

Pilt-Ola prisen for 2020 til Jan Terje Vignes

Han tenkjer stort og kan 10-gongen. 3000 kvadratmeter drivhus er blitt til 30 000 kvadratmeter. Tomatgartnar Jan Terje Vignes frå Finnøy er tildelt den gjeve Ryfylke-utmerkinga Pilt-Ola prisen. Fylkesordførar Marianne Chesak delte naturlegvis ut prisen i veksthuset...

ARENA RYFYLKE 2020

ARENA RYFYLKE 2020

Sjå årets digitale Arena Ryfylke her! Kven vinn Pilt-Ola prisen? Kven får årets Merkevarepris? Det blir gjester i studio, møte med quizvinnarar, og sjølvsagt konkurranse! Følg godt med på sendinga og send inn svar på Ryfylkenøtter etterpå! (Oppgåve og link til...

Pin It on Pinterest

Share This